Ostanimo u kontaktu
GALA HOME 1200px

ULAZ JE SLOBODAN!

Kino ‘Pobjeda’ Metković večeras prikazuje ‘Skafander i leptir’

Objavljeno prije

U sklopu programa ‘Rendez-vous au cinéma’ u Kinu ‘Pobjeda’ Metković u utorak, 12. listopada s početkom u 20 sati održat će se projekcija filma ‘Skafander i leptir’ – biografska drama o uspješnom i karizmatičnom glavnom uredniku francuskog magazina ‘Elle’.

Sredovječni Jean-Dominique Bauby zvan Jean-Do glavni je  urednik glasovitog francuskog magazina ‘Elle’, čovjek koji živi punim plućima. On je bogataš kojem će iznenadni moždani udar naglo i u potpunosti promijeniti život te ga vezati za krevet bez mogućnosti govora i pokretanja bilo kojeg mišića. Unatoč prilično optimistične početne prognoze jednog neurologa, teška nova situacija gotovo potpune paralize za Baubyja će predstavljati svojevrsno „ronilačko zvono“, ono u kojem može misliti ali ne i govoriti, iako će mu se činiti da govori, ali ga drugi ne čuju. Dok mu logoped i fizioterapeut budu pokušavali pomoći da bude što funkcionalniji, Bauby će razviti sustav komunikacije s njima trepćući lijevim okom. No, ostat će mu i praktički bezgranična mašta i njegova sjećanja. Zahvaljujući netaknutom umu prekaljenog novinskog urednika Bauby će, uz pomoć koda koji predstavlja slova abecede, ostvariti ne samo vezu sa svijetom oko sebe, nego i početi pisati memoare.

Film je osvojio nekoliko nagrada na Canneskom filmskom festivalu, Zlatne globuse, nagrade César, i BAFTA, a bio je nominiran i za četiri Oscara.

ULTIMATE SPORTS GYM – 740px

Ulaz je slobodan!

DANI MANDARINA U OPUZENU

Održana informativno-edukativna panel rasprava na temu ‘Mandarina – agroturistički brend’

Objavljeno prije

U sklopu manifestacije Dani mandarina, koja se već šestu godinu za redom provodi u organizaciji Srednje poljoprivredne i tehničke škole u Opuzenu, u petak je održana informativno-edukativna panel rasprava na temu ‘Mandarina – agroturistički brend‘, na kojoj su sudjelovali predstavnici lokalne uprave i samouprave, predstavnici OPG-ova, otkupljivača, Ministarstva poljoprivrede.

Glavni naglasak rasprave je bio na proizvodnji agruma, ekološkom u odnosu na konvencionalni način proizvodnje, te turističkom aspektu, odnosno budućnosti same proizvodnje i plasmana na tržište.

Izjavu smo dobili od Žakline Marević, ispred Povjerenstva za mandarine Dubrovačko–neretvanske županije:

ULTIMATE SPORTS GYM – 740px

– Poruka današnjeg ‘panela’ je jedna svijetla pogled na budućnost proizvođača u dolini Neretve. Mi kao županija imamo razvijenu poljoprivredu kao drugu gospodarsku djelatnost, odmah iza turizma i drago mi je da je pozitivna poruka poslana iz Srednje poljoprivredne škole u Opuzenu, u kojoj smo na inicijativu ravnateljice Danijele Primorac potpomogli da se uvede i agro-turistički smjer, a sve to vodi našem cilju koji smo postavili prije pet godina, a to je da se u Opuzenu uspostavi dislocirani studij agronomije, – optimistična je Marević.

Manifestacija Dani mandarina je osmišljena u cilju promocije poduzetničkih vještina u agroturizmu, očuvanju tradicijskih vrijednosti doline Neretve kroz daljnju stručnu afirmaciju i turističku valorizaciju mandarine kao agroturističkog brenda.

U raspravi su sudjelovali gradonačelnik Opuzena Ivan Mataga, Žaklina Marević ispred Povjerenstva za mandarine Dubrovačko–neretvanske županije, Ivana Tomac Talajić ispred Ministarstva poljoprivrede, Mario Car ispred Zavoda za mediteranske kulture, ispred proizvođača mandarina su bili Leo Musulin i Ivan Mihaljević, a ispred otkupljivača Milan Utovac (NTL) i Dragan Crnomarković (Ennafruit grupa), te Joško Curić Babić i predstavnice DUNEA-e Petra Popović i Antonija Odak, i ravnateljica Srednje poljoprivredne i tehničke škole Danijela Primorac.

Manifestacija je održana u okviru Europe Directa.

Nastavi čitati
Pekarstvo Metkovka – Akcija S21 Banner 300×250