Ostanimo u kontaktu

ULAZ JE SLOBODAN!

Kino ‘Pobjeda’ Metković večeras prikazuje ‘Skafander i leptir’

Objavljeno prije

U sklopu programa ‘Rendez-vous au cinéma’ u Kinu ‘Pobjeda’ Metković u utorak, 12. listopada s početkom u 20 sati održat će se projekcija filma ‘Skafander i leptir’ – biografska drama o uspješnom i karizmatičnom glavnom uredniku francuskog magazina ‘Elle’.

Sredovječni Jean-Dominique Bauby zvan Jean-Do glavni je  urednik glasovitog francuskog magazina ‘Elle’, čovjek koji živi punim plućima. On je bogataš kojem će iznenadni moždani udar naglo i u potpunosti promijeniti život te ga vezati za krevet bez mogućnosti govora i pokretanja bilo kojeg mišića. Unatoč prilično optimistične početne prognoze jednog neurologa, teška nova situacija gotovo potpune paralize za Baubyja će predstavljati svojevrsno „ronilačko zvono“, ono u kojem može misliti ali ne i govoriti, iako će mu se činiti da govori, ali ga drugi ne čuju. Dok mu logoped i fizioterapeut budu pokušavali pomoći da bude što funkcionalniji, Bauby će razviti sustav komunikacije s njima trepćući lijevim okom. No, ostat će mu i praktički bezgranična mašta i njegova sjećanja. Zahvaljujući netaknutom umu prekaljenog novinskog urednika Bauby će, uz pomoć koda koji predstavlja slova abecede, ostvariti ne samo vezu sa svijetom oko sebe, nego i početi pisati memoare.

Film je osvojio nekoliko nagrada na Canneskom filmskom festivalu, Zlatne globuse, nagrade César, i BAFTA, a bio je nominiran i za četiri Oscara.

ULTIMATE SPORTS GYM – 740px

Ulaz je slobodan!

CENTAR ZA KARIJERE MLADIH

Savjetnica župana Žaklina Marević na otvorenju EXPO smotre visokoobrazovnih institucija

Objavljeno prije

Savjetnica župana Žaklina Marević nazočila je u ponedjeljak u Dubrovniku EXPO smotri visokoobrazovnih institucija u sklopu koje će srednjoškolci iz Dubrovačko- neretvanske županije kao i njihovi vršnjaci iz Splitsko – dalmatinske županije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine dobiti priliku upoznati se s brojnim visokoobrazovnim institucijama, tvrtkama i drugim sudionicima, a sve kako bi se što bolje pripremili za tržište rada.

Savjetnica Marević ovom je prilikom istaknula kako je raduje što su, uz dubrovačke, na događaj stigli i učenici iz drugih županija, ali i zemalja.

”Ova suradnja znači puno svima nama, posebno mladima za razvijanje što bolje i kvalitetnije budućnosti”, napomenula je ona.

ULTIMATE SPORTS GYM – 740px

Više od 1500 maturanata kroz dva dana imat će priliku upoznati se s programima Visokog učilišta Algebra, RIT Croatia, Zagrebačke škole ekonomije i managementa, Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta u Dubrovniku, University Collegea Aspira, Sveučilišta VERN’, Hrvatskog katoličkog sveučilište, Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Prirodoslovno – matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagreb, Fakulteta prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i Učilišta Profokus.

Srednjoškolcima će se u formi izlagača i panelista predstaviti i Predstavništvo Europske komisije u RH, a naglasak će staviti na Konferenciju o budućnosti Europe i programe za mlade.

Smotra se održava u organizaciji Centra za karijere mladih Dubrovnik.

Nastavi čitati